گفته بودي دلتنگي هايم را با قاصدک ها قسمت کنم تا به گوش تو برسانند...مي گفتي قاصدکها گوش شنوا دارند غم هايت را در گوششان زمزمه کن و به باد بسپار...من اکنون صاحب دشتي قاصدکم...اما مگر تو نمي دانستي قاصدکهاي خيس از اشک مي ميرند...!؟

آپلود و
بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت