افسوس؟
بزرگترین افسوس ادمی ان است که می خواهد ولی نمی تواند ، و به یاد می اورد روزی را که می توانست ولی نخواست !
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم مهر ۱۳۸۷ ساعت 11:52 توسط محمد تنها
|
من محمد×××××× متولد26/7/1368(ملقب به داداشی) اینم تصویرمه